עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
למי קראתם עסק קטן?

קמפיין חדש למזרחי-טפחות

בשנה שבה מדינת ישראל וכלכלת ישראל נמצאות בתקופה מאתגרת, מצבם של העסקים מאתגר עוד יותר. מזרחי-טפחות, הבנק שבוחר לסייע להם, מתוך הבנה כי צמיחתם אקוטית למשק כולו, עולה בקמפיין אשר קורא לעסקים הפרטיים להצטרף לבנק ומציע להם ליהנות מבנקאי אישי ומגוון הטבות ייחודיות המותאמות לניהול העסק שלהם.

הקמפיין לעסקים יעלה הערב, כאשר לצדו של הפרזנטור דביר בנדק, תעלה נבחרת מיוחדת של בעלי עסקים ובהם: הקונדיטור דודו אוטמזגין; איתי ויעל ארביב, בעלי מותג האופנה הצומח, 'איתי ברנדס'; נאור חסיד מבעלי רשת משלוחי הפירות והירקות 'כרמלה'; שרית למרוביץ, מנכ"לית ומייסדת Sage Marketing לשיווק סטארט אפים; רוני שני מעצבת פנים ואורן גנות, מאמן ובעלים של סטודיו 'אורן גנות'.

הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בשילוט חוצות, ברדיו ובדיגיטל.


העסקים מהווים את חוד החנית של הכלכלה שלנו.
במזרחי טפחות מאמינים בעסק וגם באדם שמאחורי העסק ונותנים מענה מדויק לצרכים של אותם עסקים שמרגישים שלא רואים אותם ומתייחסים אליהם כ"עסק קטן".
במזרחי טפחות קוראים תיגר על השימוש במושג 'עסק קטן' מכיוון שעסקים אלו הינם העסקים אשר מתמודדים עם האתגרים הגדולים ביותר.
.בבנק מזרחי טפחות מאמינים שלעסקים אלו מגיע שירות אישי ומקצועי, ובזמינות גבוהה בכל ערוץ שבו יבחרו לפעול, יחד עם מעטפת פתרונות מותאמת אישית: שירות צמוד ואישי של בנקאי עסקי, מגוון ערוצי תקשורת עם הבנקאי האישי ושירותי בנקאות דיגיטליים מתקדמים, פתרונות מימון, מדריכים לניהול עסק ושירותים ייחודים נוספים.
את הקמפיין החדש לצידו של פרזנטור הבנק, דביר בנדק, מובילה נבחרת של בעלי עסקים ששואלים את הבנק שלהם, שאלה אחת פשוטה: "למי קראת עסק קטן"..?

• הקונדיטור, דודו אוטמזגין: לי, ששרדתי בלעדיך סגרים ומלחמות?
• נאור חסיד, כרמלה : לי, שמתמודד בלעדיך עם ספקים, משכורות והתחייבויות?
• רוני שני, מעצבת פנים: לי, שמצליחה בלעדיך לעבור דרך כל הקירות?
• איתי ויעל ארביב, בעלים ומייסדים 'איתי ברנדס': לנו, שנותנים בראש למותגים בינלאומיים ומפרנסים עשרות משפחות?
• שרית למרוביץ, מנכ"לית ומייסדת Sage Marketing: לנו, שלא ישנו בלילות כדי להפוך את המקום הזה לסטארט-אפ ניישן, בזמן שישנת?

נבחרת העסקים בסרט מהווה 'מיקרו קוסמוס' של העסקים בישראל, כאשר כל עסק הוא עולם ומלואו עם האתגרים שלו וכל עסק צריך בנק שמאמין בו ויוכל לסייע לו לצמוח.
בהמשך הסרטון, מציינים המשתתפים כי הם צריכים בנק שעובד בשבילם: בנק שלא מפחד ללכלך את הידיים, שנמצא איתם בשטח ומבין כמה הם גדולים. הסרטון מסתיים עם פנייה של דביר לבעלי העסקים: "בעלות ובעלי עסקים - מגיע לכם בנק שמבין כמה אתם גדולים. שמתאמץ בשבילכם".

תרי ישכיל, סמנכ״לית ומנהלת חטיבת שיווק, פרסום ופיתוח עסקי במזרחי טפחות ציינה:
החלטנו לשים במרכז את הכאב של העסקים ואת ההתמודדויות היומיות הלא פשוטות שלהם. בשנים האחרונות עסקים חשופים יותר לשינויים ולטלטלות בשווקים, בטח ובטח בשנה מאתגרת כפי שאנו חווים מאז ה.710. כל לקוח הוא עולם ומלואו ואין עסק אחד שדומה לאחר. לכן בעלי עסקים צריכים בנקאי שמכיר אותם אישית, את מחזורי השיא והשפל של העסק שלהם, ושיידע לתת להם מענה מלא ומקיף, והכי חשוב קשר אישי וצמוד, כפי שאנו מקפידים עם כלל לקוחותינו העסקיים. אנו שואפים להכיר את האדם שמאחורי העסק ולבנות עבורו חבילת כלים ופתרונות 'טיילור מייד' שיסייעו לו בבנייה ובצמיחה, וכן בהיערכות למצבים משתנים ותרחישי קיצון".