עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
כריש בנוחות

שארק בקמפיין חדש באמצעות מנצ'

שארק, שואב האבק מספר 1 בארה"ב מתמודד כצ'לנג'ר מול דייסון.
לאחר קמפיין בייבי שארק שיצר מודעות למותג החלטנו לעבור לשלב הבא ולייצר העדפה.
שאלנו את עצמנו איזו זירה פנויה, בעוד דייסון חולש על זירת הטכנולוגיה ושיאומי על זירת המחיר,
חיפשנו זירה שתהיה עם אמת מוצרית ועם ערך מבדל שיתן מענה לצרכן לשאלה:
?What's in it for me

אמנם המותג האמריקאי, מבית שארק – נינג'ה, מתהדרים במחלקת מחקר ופיתוח מהמתקדמות בעולם ועם חידושים טכנולוגים ייחודיים ברמה הגבוהה ביותר כגון:
טכנולוגיית זירו אם – פטנט ייחודי למניעת הסתבכות השיער במברשת
מוט גמיש – להגיע למקומות שהם לא נגישים
סוללה כפולה – לזמן שאיבה ארוך
אטימה מלאה לאורך כל השואב
ועוד...

אבל בסופו של דבר, אנחנו מבינים הצרכן מעניין התועלת ולא הפיצ'ר, מה בעצם יוצא לו מזה
בקיצור, בואו נדבר עליו ולא עלינו.
הבנו שהמשאבים הטכנולוגיים שלנו משרתים את הנוחות וששארק הוא למעשה חווית שאיבה נוחה, הכי נוחה.
לא צריך לגזור שיערות (זה מגעיל), לא צריך להתכופף (כואב הגב) ולא צריך להפסיק את העבודה באמצע כדי להמתין שהסוללה תטען (למי יש זמן לחכות???).
בקיצור, שארק - כריש בנוחות
כי ביננו, לנקות את הבית זה לא כיף גדול, אבל אנחנו מפתחים טכנולוגיה שתעשה את זה סו נוח...

שם המפרסם: שארק  משרד: מנצ'