עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
#בסדרלאלהרגישבסדר

טיקטוק ו"הדספייס" בקמפיין לעידוד צעירים לחשוף את הרגשות

"הדספייס", תכנית חדשנית לקידום רווחתם הנפשית, החברתית והרגשית בקרב בני נוער וצעירים של עמותת "אנוש" יוצאת בימים אלה בקמפיין טיקטוק לצעירים. את הקמפיין ילווה ההשטאג #בסדרלאלהרגישבסדר והוא חלק מקמפיין של טיקטוק העולמית וארגון הבריאות העולמי #MoveForMenthalHealth שצבר עד כה כ- 170 מיליון צפיות. לקמפיין נרתמו לאון שניידרובסקי ומשרד הפרסום טינק.

המציאות מראה כי בני הנוער משלמים מחיר כבד בעקבות משבר הקורונה. השגרה שהשתנתה, המרחק מהחברים, הלמידה המקוונת, כל אלה מובילים לקשיים רגשיים ומשברים נפשיים.

במסגרת הקמפיין המקומי אותו מוביל ליאון שניידרובסקי מטעם "טינק" יעלה לטיקטוק אתגר בצורת סרטון, המעודד שיח פתוח על רגשות, וכן סרטונים של מטפלים מ"הדספייס" עם טיפים לצעירים להתמודדות עם משברים נפשיים. בפעילות ישתתפו טיקטוקרים מובילים שיעלו סרטונים ויקדמו את האתגר.

את "הדספייס" מפעילה בישראל אנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפש. מרכזי הד-ספייס פועלים במטרה לסייע לצעירים וצעירות בגילאי 12-25 החווים משבר נפשי. במרכזים מוענק לצעירים טיפול פסיכולוגי קצר מועד ופרטני, הדרכות הורים וקבוצות. בישראל קיימים כיום מרכזים בבת ים ובירושלים בהשראתו ובשיתוף פעולה עם ארגון headspace האוסטרלי ובקרוב יושק שירות eheadspace שיעניק תמיכה מרחוק. הטיפול בהד-ספייס מותאם לכל אחד שחווה תקופה קשה בחייו כמו בעיות חברתיות בבית הספר, דיכאון ועוד וסיוע באתגרים וקשיים – החל משלב ההתבגרות ועד להשתלבות בחברה לאחר הצבא והלימודים.

בעמותת אנוש מסבירים כי "המטרה היא לתת לגיטימציה לרגשות פחות חיוביים בתקופה שבה רבים מבני הנוער והצעירים חווים קשיים".

קליק כאן לעמוד העולמי של טיקטוק
קליק לעמוד הפעילות #בסדרלאלהרגישבסדר
קליק לעמוד הדספייס