עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
רשת טיב טעם יוצאת במהלך אסטרטגי

ילווה בקמפיין בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪

רשת טיב טעם מעמיקה את המהלך האסטרטגי של הוזלת המחירים האגרסיבית לקראת חגי תשרי: הרשת מורידה מחירים של למעלה מ 1,000 מוצרים נוספים למחירי שופרסל דיל. עתה, למעלה מ 2,000 מוצרים נמכרים במחיר זהה או זול משופרסל דיל.

המהלך ילווה בקמפיין חגיגי בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪. תחת הסלוגן: "פותחים את השנה עם מחירים חדשים. הורדנו מחירים ל-2000 המוצרים המובילים למחירי שופרסל דיל' בנוסף לכל הטוב והאיכות של טיב טעם". הקמפיין יעלה בערוצי המדיה: טלוויזיה, רדיו, שילוט חוצות, מודעות בעיתונים, דיגיטל, ובנוסף תהיה פנייה ממוקדת לקהל הרוסי.


חגי שלום: "מדובר בפעימה השנייה של המהלך האסטרטגי שהחל בתחילת השנה.
לאור ההצלחה וקבלת האמון של לקוחות הרשת, אנו שמחים להמשיך ולהעמיק את המהלך בעוד למעלה מ- 1000 המוצרים הנמכרים ביותר ברשת".

עוד ציין חגי כי: "המהלך בא לחזק את הכדאיות לקניה יומיומית ברשת, וכמובן את הקניות לקראת החגים שבפתח. הורדת המחירים מתבצעת תוך הקפדה ושמירה על היתרונות המאפיינים את הרשת: איכות, חוויה קנייה, מגוון קולינרי רחב מכל העולם, שרות ועוד".
לדבריו: "עדכון המחירים לא תקף בחנויות הסיטי העירוניות שבהם אנו תחרותיים, איכותיים, מגוונים ועדיפים על המתחרים".

בנוסף, שופרו תנאי ההצטרפות למועדון החברים, כך שההצטרפות למועדון החברים היא חינם. החברים במועדון נהנים ממבצעים בלעדיים, קופונים, והטבות המותאמות אישית ללקוח.

המהלך ילווה בקמפיין חגיגי בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪. תחת הסלוגן: "פותחים את השנה עם מחירים חדשים. הורדנו מחירים ל-2000 המוצרים המובילים למחירי שופרסל דיל' בנוסף לכל הטוב והאיכות של טיב טעם". הקמפיין יעלה בערוצי המדיה: טלוויזיה, רדיו, שילוט חוצות, מודעות בעיתונים, דיגיטל, ובנוסף תהיה פנייה ממוקדת לקהל הרוסי.