עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
אישיווק נובמבר 2019

דפנה נעים שאול - אשת השיווק של נובמבר 2019

איגוד השיווק הישראלי בחר בדפנה נעים שאול, סמנכ"לית שיווק, מכירות ופרסום במפעל הפיס, שהובילה, יחד עם צוותה והנהלת הפיס, תהליך מיצוב מחדש של מנוי פיס, תוך הפיכתו למועדון צרכנות פורץ דרך, בנוסף להגרלות.

זכייתה של נעים שאול כאשת השיווק של חודש נובמבר נזקפת לזכות המהלך השיווקי של מיצוב מחדש לעולם התוכן של מנויי הפיס. מהות המהלך הייתה בניית הצעת ערך חדשה, רלוונטית יותר, שהמציאה מחדש את המוצר "מנוי פיס" והפיכתו למועדון הצרכנות הגדול בישראל, נוסף על היותו מוצר הגרלות, תוך יצירת נחשקות, מומנטום חיובי ואהדה רחבה.

מנוי פיס, מוצר ההגרלות הוותיק ביותר של מפעל הפיס (קיים עוד משנת 1951), ניצב בפני אתגר– היכולת לייצר רלוונטיות ונחשקות בסביבה תחרותית וצפופה של מותגי המשחקים היומיים והמיידיים. במפעל הפיס הבינו שהגיע הזמן למתיחת פנים מאסיבית למוצר המוכר והאהוב וכניסתו של היו"ר החדש, אבגידור יצחקי, היוותה את הזרז המתאים ליציאת המהלך לפועל. בין האתגרים שהציב המוצר היו היותו מוצר פאסיבי בקטגוריה של ריגוש, חוסר אמון בסיכויי הזכייה, הוצאה בטוחה אל מול זכייה אפשרית, חוסר זהות מובחנת ועוד.

האסטרטגיה השיווקית שהובילה נעים שאול יחד עם הנהלת הפיס הייתה השקת מוצר ראשון ויחיד מסוגו: גם מנוי הגרלות, וגם מועדון צרכנות משתלם: בנוסף להגרלות הקבועות, המנויים נהנים מעולם ההטבות של מנוי פיס - מבחר גדול ומגוון של הטבות והנחות בכל רחבי הארץ, אשר מתעדכן על בסיס קבוע. הרעיון הוא שההטבות יכסו את עלות דמי המנוי – ואף מעבר לכך, ובכך יהפכו את מנוי פיס למוצר הגרלות כדאי ומשתלם.

במסגרת המהלך, השיק מפעל הפיס אתר ייעודי המציע הטבות מסובסדות יוצאות דופן בעומקן והיקפן, בהנחות משמעותיות ובליווי ככל הניתן בחוויה ייחודית (מתחמי VIP ממותגים במופעים מבוקשים, מתנות קטנות ועוד).
ברמה התקשורתית, יצר מפעל הפיס דמות אנטי גיבור בשם "שולי", אותה מגלם הקומיקאי המוביל ערן זרחוביץ'. שולי מוקף באנשים שיש להם מנוי פיס (השכנים שלו, בת הזוג שלו ועוד) ורוצה ליהנות מכל הטוב שלמנוי פיס יש להציע, אך במקום להצטרף למנוי פיס, הוא מעדיף "להתלבש" על ההטבות של מנויים אחרים.

בחודש אפריל העלתה נעים שאול לאוויר קמפיין 360 ששטף את הארץ, כך שכולם יכירו את שולי ואת עולם ההטבות החדש של מנוי פיס – "או שתזכו או שתרוויחו".

דפנה נעים שאול מכהנת זה 5 שנים בתפקידה כסמנכ"לית במפעל הפיס, כאשר קודם לכן שימשה בתפקידי שיווק בכירים בחטיבת המים ב"אלקטרה", חברת כרטיסי האשראי "ויזה כאל" וחברת "נביעות"

מנימוק ועדת השיווק:
"דפנה נעים שאול הובילה מהפכה שיווקית של ממש לאחד המוצרים הייחודיים והמאתגרים ביותר בשוק. תוך חצי שנה מהשקת עולם ההטבות, הפכה נעים שאול את מנוי הפיס למותג נחשק ורלוונטי לצרכן, ולתוצאות מכירתיות יוצאות דופן".