עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
אימפרס בקמפיין השקת קולקציית ט"ו באב

את הקמפיין תוביל הסטייליסטית סנדרה רינגלר

רשת התכשיטים והשעונים אימפרס (IMPRESS), יוצאת מחר, לקראת טו באב, בקמפיין לרגל השקת קולקציית תכשיטי אהבה. את הקמפיין תוביל הסטייליסטית סנדרה רינגלר, שחתומה על עיצוב הקולקציה החדשה.

הקמפיין יעלה בהשקעה של 400 אלף ₪ ויכלול בין היתר: פרסום בעיתונות ארצית, במגזינים, קמפיין תשדירים ברדיו, קמפיין דיגיטלי, קידום ברשתות החברתיות ושלטים בכל סניפי הרשת. כמו כן במסגרת הקמפיין תשודר ברדיו תל אביב תוכנית ספיישל של שעה עם סנדרה רינגלר אשר תעניק למאזינים טיפים, עצות ורעיונות כיצד להתלבש לרגל חג האהבה.

הקמפיין יחשוף את ליין התכשיטים העשויים מזהב ומשובצים יהלומים, שעוצבו בהשראת סמלים, אותיות ומוטיבים של חג האהבה. כמו כן יחשפו המחירים שיהיו אטרקטיביים במיוחד, החל מ 990 ₪ בלבד.

לדבריי דניאל רחום, סמנכלית השיווק של רשת אימפרס: "הקמפיין פונה אל אותם לקוחות המעוניינים בתכשיטי יהלומים, אך גם "כאלה שלא צריך להיכנס לחובות עבורם"- כדי שאף אחת לא תצטרך להתפשר יותר על זרקונים ותוכל להגשים חלום עם תכשיט יהלום! בזכות זאת, כל אחד מלקוחותינו יכול להיכנס אל חנויות הרשת או לאתר המכרתי ולרכוש בקלות ובפשטות מתנה לאהוביו או ואפילו חשוב יותר- לעצמו.."

רשת אימפרס מקבוצת רולטיים מונה 15 סניפים בפריסה ארצית ואתר מכירות און ליין.