עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
"כל מנה לסטורי"

רשת קפה ביגה יוצאת בקמפיין פרסומי רחב

במסגרת השקת התפריט החדש, רשת קפה ביגה, הנמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג, ניר אדרי ורן בן דוד, יוצאת בקמפיין חגיגי תחת הסלוגן: "כל מנה לסטורי". בעלות הנאמדת בכ- 700,00 ₪.

הקמפיין נערך ע"י משרד הפרסום TRUE. ויתמקד במנות המוגשות ברמת פרזנטציה גבוהה במיוחד ,שיכולות לעמוד בגאווה מול מנות של מסעדת שף. ביגה מציעה חוויה קולינרית בזכות התפריט עשיר המורכב מחומרי גלם איכותיים במיוחד . הקמפיין יעלה בשילוט חוצות נרחב, באתרי האינטרנט המובילים ויכלול פעילות מובילי דיעה במדיות החברתיות.

יאיר מלכה, מנכ"ל ובעלי רשת קפה ביגה: "קמפיין זה נולד מתוך תגובות לקוחות השת המגיעים לסניפי ביגה ומתפעלים מצורת ההגשה והיופי המוח בצלחת. חשוב לנו להדגיש את הייחודיות והמגוון של המנות בתפריט החדש מוגשות ללקוח ברמת מסעדת שף". לדבריו: "מטרת הקמפיין העיקרית ליצור בידול, של רשת ביגה, מרשתות הקפה הקיימות בישראל".

רשת קפה ביגה מונה כיום 33 סניפים ועד סוף השנה תגיע ל כ 45 סניפים. ונמצאת בבעלות אנשי העסקים יאיר מלכה גלעד אלמוג, ניר אדרי ורן בן דוד. תפריט ביגה מושתת על מנות בריאות בסגנון בולנזירי פטיסרי נוסח פריזאי-שיק.