עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
מרפק

"קליק" בקמפיין רשת חדש – עם פרזנטור שלא יראו בפרסומת

את המהלך, שהופק באמצעות משרד הדיגיטל "GREAT", נבחר להוביל אסי עזר - שפניו כלל לא יופיעו בקמפיין.

המותג "קליק" יעלה היום בקמפיין חדש ובו מהלך שיווקי מפתיע – שימוש באחד הכוכבים הגדולים בארץ כפרזנטור, מבלי להראות אותו בפרסומת.
הכוכב הוא כאמור אסי עזר, שמנחה היום את תוכנית "הכוכב הבא" וצפוי להנחות גם במסגרת אירוויזיון 2019, וכעת ישמש כפרזנטור "קליק" למשך כחודש ימים. פניו של עזר כלל לא ייראו בסדרת הסרטונים החדשים, שתשים דגש על איבר אחר שלו – המרפק.

המסר מאחורי הקמפיין המושקע, שנועד לחזק את מעמדו של "קליק" כחטיף השוקולד האהוב בישראל, הוא שהמוצר כל כך טעים – כך שפשוט אין צורך בכל הפרזנטור. במסגרת המהלך צולמו מספר סרטונים בסיטואציות הומוריסטיות שונות, בהן המרפק נהנה עם קליק בעוד שאסי עצמו לא מבין מדוע לא רואים את כולו.

קרדיטים:

שם המפרסם: קליק  משרד: גרייט דיגיטל  הפקה: בוראקס  במאי: גדי פורטנוי  סמנכ"ל שיווק יוניליבר: ישי מנדיל  מנהל תקשורת שיווקית יוניליוור: איל עמית  מנהל שיווק חטיפים יוניליוור: עידו שני  סמנכ"ל קריאייטיב: רז מסינג  סמנכ"ל אסטרטגיה: איתמר בר  מנהלי קריאייטיב: אילן ירוחם, תום זכאי  ניהול לקוח: נטע מגן  הפקה: עמית זיו  פוסט: Gravity, סאונדהאוס