עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
חסן נסראללה לא ממחזר ואתה?

קמפיין חדש לתאגיד המיחזור אל''ה לעידוד מיחזור בקבוקים

תאגיד המיחזור אל''ה בקמפיין חדש חסן נסראללה על קיר באיילון: "אני לא ממחזר בקבוקים" ומה התירוץ שלכם?

בקמפיין החדש משתתפות דמויות מאוד לא שגרתיות שלכל אחת מהן יש תירוץ ממש טוב לסיבה שהיא לא מצליחה למחזר בבקבוקים ואלה מעמידים בצל את התירוצים ה"קלושים" של האדם הממוצע.

הדמות הראשונה והמפתיעה בקמפיין הוא לא אחר ממזכ"ל החיזבאללה חסן נסראללה שבקושי מוציא את האף שלו מהבונקר וכשהוא עושה זאת זה אז בדרך כלל מהסיבות הלא טובות. המהלך הראשון של הקמפיין כולל שלטי חוצות עליהם דמותו של נסראללה על פי האיור של דניאל גולדפרב וההצהרה: "אני לא ממחזר בקבוקים"-סיבה טובה למי שתקוע 12 שנים בבונקר אך פחות רלוונטית לכלל הציבור. המטרה לתת לציבור לבדוק את עצמו ולהזכיר שמדובר בפעולה קטנה שמוציאה את כולנו גדולים.

מסקר שנערך ע"י מכון מחקר שילוב , עולה כי 75% מהישראלים מצהירים על עצמם כי הם ממחזרים בקבוקי פלסטיק משפחתיים במחזורית לעיתים קרובות, באותו סקר גם נמצא שקיים פער בין המיחזור בפועל לבין כוונות המיחזור. ומכאן ,שהדרך של הבקבוק למחזורית נתקלת לא פעם בשלל תירוצים ומגבלות שמונעות מרבים וטובים להגיע למיחזורית.

מטרת הקמפיין לסגור את הפער בין הרצוי למצוי.


לדברי נחמה רונן יושבת ראש תאגיד המיחזור: "המיחזוריות הפכו לתבנית נוף מולדתנו והן נמצאות בכל קרן רחוב ובכל מרכז מסחרי. מיחזור בקבוקים היא פעולה פשוטה וקלה שכל אחד מאיתנו יכול וצריך לעשות ככה "על הדרך" ולמרות זאת נותרו עדין אנשים שלא ביקרו הרבה זמן או בכלל במיחזורית, אפילו שהיא ממש מתחת לבית שלהם. בין אם מדובר מעצלות או סתם חוסר מודעות.
המחזור הוא לא מטרה בפני עצמה מוסיפה רונן אלא חלק מקיימות של מדינה והתפקיד של תאגיד המיחזור הינו לפעול לשינוי בהרגלי הציבור בכל הקשור לסביבה וקיימות. זה אפשרי ולראיה השגי אל"ה בשנים האחרונות.
בשנה האחרונה נאספו כ - 1.2 מיליארד מיכלי שתייה גדולים וקטנים".

הקמפיין יכלול שלטי חוצות, פעילות דיגיטל ורדיו.

קריאייטיב, אסטרטגיה ומדיה - משרד הפרסום יהושע TBWA
יחסי ציבור - שלמור תקשורת