עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
יש ימים שניו יורק רואה במראה את תל אביב. ולהיפך

כלכליסט בקמפיין עבור ועידת החדשנות Mind the Tech בניו יורק

במודעה הפותחת תל אביב היא ההשתקפות של מנהטן. במודעה השנייה להיפך. הקמפיין כולל גם דיגיטל באתר כלכליסט.

שם המפרסם: כלכליסט  משרד: No, No, No, No, No, Yes  צוות: גדעון עמיחי, ירון יצחקוב, רוני שניידר, לי בן דוד, גיל אבים, זאב רביד, לירון בן יעקב, אוריאל פרנץ, אלעד ינאי, דפנה צרור, ליאת לפושין, גלי נמדר, תמי מור