עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
בלה צ'או

קמפיין חדש של מזרחי טפחות - לצד דביר בנדק: בן קיסר ומיכאל ספיר

קמפיין חדש של מזרחי-טפחות: "סגרו לכם את הסניף? תגידו צ'או לבנק שלא נותן שירות אנושי; צ'או למענה הקולי!"

נושא הסגירה המסיבית של סניפי הבנקים לא יורד מן הכותרות, לאחר שמשנת 2012 ועד היום נסגרו לא פחות מ-307 סניפים במערכת הבנקאית.
מזרחי-טפחות, הבנק היחיד שלא סוגר אלא ממשיך לפתוח סניפים – רק ב-2018 פתח הבנק 5 סניפים חדשים, יוצא בקמפיין חדש הקורא ללקוחות הבנקים לא להשלים עם מציאות שבה הם מורחקים מהסניף ומהבנקאי האישי, ונדחפים להיות הבנקאים של עצמם באמצעות מכונות ושירותים דיגיטליים.
בימים אלה עולה הבנק בקמפיין חדש המציג את התסכול של הלקוחות והפיתרון המוצע על ידו – שירות שיש בו "גם וגם": גם בנאדם/בנקאי אישי בסניף וגם שירותים דיגיטליים מתקדמים, במסגרת הקמפיין צולם סרטון תדמית המציג את דביר בנדק פרזנטור הבנק, כשהוא מעלה סיטואציות שונות (צמצום שעות הפעילות, סגירת סניפים, ביטול עמדות קופה (טלר), מכשולים טכנולוגיים ועוד) על פי הלחן של השיר הפופולרי "בלה צ'או", בהן נתקלים לקוחות הבנקים המתחרים. בבנק ליהקו שני כוכבי רשת מובילים - מיכאל ספיר ובן קיסר, המשמשים כשחקנים/"לקוחות" הבנקים האחרים, ולמעשה מחזקים בהופעתם את המסר כי הדיגיטל אומנם חשוב, אבל אסור שהוא יהווה תחליף לבנקאות האנושית.

דינה נבות סמנכ"ל השיווק של מזרחי טפחות: "בנק מזרחי טפחות רואה לנגד עיניו את צרכי הלקוחות שלו והחשיבות שהם מייחסים לקשר הישיר עם הבנקאי האישי, וליכולת שלהם לדבר איתו בכל פעם שהם זקוקים למשהו שהדיגיטל לא יכול לספק. אין ספק שהקדמה הטכנולוגית הינה הכרחית במערכת הבנקאית, ואנו יודעים לספק גם את הפתרונות הדיגיטליים המתקדמים ביותר, אך התחושה היא, שהבנקים קצת איבדו את הדרך. סגירת סניפים היא למעשה הדרך של הבנק לומר ללקוח: פנה אליי רק בערוצים הדיגיטליים ואין צורך שתיכנס לסניף או שתבקש לדבר איתנו. אנחנו חושבים אחרת. לתפיסתנו, הלקוח צריך לדעת כי יש לו כתובת לפנות אליה, להתייעץ, להגיע, גם בפעולות הכי פשוטות שיבחר לעשות ומבלי לוותר על השילוב של אנושי ודיגיטלי. זה המסר שאנחנו רוצים להעביר בקמפיין הנוכחי".

הקמפיין יעלה ב 15.1 בכלל אמצעי המדיה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן.


דינה נבות סמנכ"ל השיווק של מזרחי טפחות: "בנק מזרחי טפחות רואה לנגד עיניו את צרכי הלקוחות שלו והחשיבות שהם מייחסים לקשר הישיר עם הבנקאי האישי, וליכולת שלהם לדבר איתו בכל פעם שהם זקוקים למשהו שהדיגיטל לא יכול לספק. אין ספק שהקדמה הטכנולוגית הינה הכרחית במערכת הבנקאית, ואנו יודעים לספק גם את הפתרונות הדיגיטליים המתקדמים ביותר, אך התחושה היא, שהבנקים קצת איבדו את הדרך. סגירת סניפים היא למעשה הדרך של הבנק לומר ללקוח: פנה אליי רק בערוצים הדיגיטליים ואין צורך שתיכנס לסניף או שתבקש לדבר איתנו. אנחנו חושבים אחרת. לתפיסתנו, הלקוח צריך לדעת כי יש לו כתובת לפנות אליה, להתייעץ, להגיע, גם בפעולות הכי פשוטות שיבחר לעשות ומבלי לוותר על השילוב של אנושי ודיגיטלי. זה המסר שאנחנו רוצים להעביר בקמפיין הנוכחי".

הקמפיין יעלה בכלל אמצעי המדיה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן.