עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
העולם עשה כבוד למדדים בישראל

קמפיין חדש עבור כנס מדדים 2019 של כלכליסט וקסם Excellence

הקמפיין מבית היוצר של No, No, No, No, No, Yes. שנה חמישית לכנס, שיתמקד במדדים שיעשו לנו את 2019. הקמפיין יכלול מודעות ודיגיטל.

קרדיטים:

שם המפרסם: כלכליסט   משרד: No, No, No, No, No, Yes  צוות: גדעון עמיחי, ירון יצחקוב, רוני שניידר, לי בן דוד, גיל אבים, זאב רביד, לירון בן יעקב, אוריאל פרנץ, אלעד ינאי, דפנה צרור, ליאת לפושין, גלי נמדר, תמי מור