עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
יש דברים שעדיף לא לשמוע...

אודיו מדיק בקמפיין באמצעות nano adv

משרד הפרסום nano adv, משיק קמפיין חדש לאודיו מדיק (Audio Medic) חברת מכשירי שמיעה ואביזרי שמיעה מתקדמים של היצרנים מהמובילים בעולם:
GN ReSound הדנית וחברת Starkey Laboratories האמריקאית.

אודיו-מדיק נוסדה בשנת 1979 ונמנית עם החברות הגדולות והוותיקות בתחום מכשירי השמיעה בישראל. הקמפיין מציג באופן הומוריסטי סיטואציות מחיי היומיום של קהל היעד, תחת המסר: "יש דברים שעדיף לא לשמוע, לכל השאר אודיו מדיק".
גל הפרסום הראשון יחל בינואר ויכלול 3 סרטונים קצרים בקשת, רשת ובערוץ 10, בבתי הקולנוע, ברשתות החברתיות ובעיתונות.

קרדיטים:

שם המפרסם: אודיו מדיק  משרד: nanoadv  מנהלת קראייטיב: לילך הירשפלד