עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
Black Friday מתחיל ברדיו. פרסום ברדיו.

שפא בקמפיין בלק פריידיי באמצעות No, No, No, No, No, Yes

שפא עם קמפיין חדש שיעלה ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל לקידום חבילות הפרסום המיוחדות לקראת בלק פרידיי - ארוע הקמעונאות החזק של השנה.

שם המפרסם: כלכליסט  משרד: No, No, No, No, No, Yes  צוות: גדעון עמיחי, ירון יצחקוב, לירון בן יעקב, רוני שניידר, גיל אבים, זאב רביד, אוריאל פרנץ, אלעד ינאי, לי בן דוד, דפנה צרור, ליאת לפושין, גלי נמדר, תמי מור