עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
מעולם של מוצר לעולם של חוויה

כלכליסט ושופרסל בקמפיין עיתונות ודיגיטל

כלכליסט ושופרסל משיקים את כנס שירות וחווית הלקוח 2018 עם קמפיין שיעלה בעיתונות ובדיגיטל. במרכז הקמפיין דימויים מוצריים שכולנו מכירים בחיי היום יום שבאמצעות טוויסט קטן הופכים לחוויה.

שם המפרסם: כלכליסט  משרד: No, No, No, No, No, Yes  צוות: גדעון עמיחי, גיל אבים, לירון בן יעקב, רוני שניידר, זאב רביד, ירון יצחקוב, אוריאל פרנץ, אלעד ינאי, לי בן דוד, דפנה צרור, ליאת לפושין, גלי נמדר, תמי מור