עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
דנה פרידר בקמפיין רשת של BBB

במסגרת הסדרה מאתרת פרידר את ההמבורגרים המעניינים ביותר, שיוצעו כמנות ספיישל במסעדות הרשת

רשת ההמבורגרים BBB עולה בימים אלו בקמפיין חדש, תחת הסלוגן: "בורגר טריפ - מגלים את אמריקה". הקמפיין, בכיכובה של השחקנית דנה פרידר, כולל סדרת סרטוני רשת בת 3 פרקים.

במסגרת הקמפיין, המוערך בכ- 2.5 מיליון ₪, מתעדת דנה פרידר את חיפושיה בניו יורק אחר ההמבורגרים השווים בעיר. שלושת ההמבורגרים אשר נמצאו כטובים ומעניינים ביותר, יחשפו בסדרת הרשת, ובמקביל יוצעו לסועדים במסעדות רשת BBB במהלך אוקטובר – דצמבר.

סדרת סרטוני הרשת תעלה במחצית חודש אוקטובר בטלוויזיה, ברשתות החברתיות ובאתרים מובילים, זאת לצד פעילות קד"מ במסעדות הרשת. הסדרה עולה לאוויר זו השנה השנייה ברציפות, לאחר שבשנה שעברה זכתה הסדרה, בה חיפשה דנה אחר ההמבורגר המושלם בבירות אירופה, להצלחה רבה.

אילן פנחס, סמנכ"ל רשת BBB מסר: "לאור הצלחת 'בורגר טריפ 1', החלטנו גם השנה להמשיך באותו הקונספט, ולשלוח את דנה פרידר לניו יורק, העיר הקולינרית המזוהה מכל עם המאכל האמריקאי המובהק- המבורגר. דנה ביקרה בשלוש מסעדות המבורגר מיוחדות שנבחרו לאחר תחקיר מעמיק, ואנו שמחים להציע את הגרסאות הישראליות של המנות המיוחדות לקהל הלקוחות שלנו במרוצת החודשים הקרובים, במסעדות הרשת."

רשת BBB מונה כיום 30 מסעדות בפריסה ארצית. הרשת נמצאת בבעלות אנשי העסקים רון שולמן, ירון ישראל, טל יתום, שגיב אברמסון ואהובה תורג'מן המשמשת גם כמנכ"ל. בשנת 2016 פתחה הרשת מסעדה בברלין. מסעדות הרשת מציעות חוויה נעימה, טעימה ואיכותית, לצד אווירה חמה, משפחתית וביתית. הרשת מחזיקה במועדון הלקוחות המוביל בתחום המזון, ומונה מעל ל- 450 אלף בתי אב.


קרדיטים:

שם המפרסם: BBB  משרד: The Box  סמנכ"ל שיווק קבוצת BBB: שרון שפירא  מנהלת שיווק BBB: מאיה בר טל  מנהל דיגיטל קבוצת BBB: איתמר משולם  מנכ"לים משותפים The Box: בועז פסקו, תומר גדרון  מנהל קריאייטיב: גיל קציר  קריאייטיב: שרה לב פלאם, עידן בלום, אורון אוחנה  סופרוויזר: שי כהן-תם  תקציבאי: תומר כהן  סטודיו מיתוג ופרסום : איידיאה IDEA  מפיקה אחראית: רייצ'ל דויטש בר אור  מפיקה בפועל: זואה הפקות  במאי: יפתח חוצב  צלם: לאל אוטניק  סטיילינג: מזל חסון