עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
I can Boogie

RESERVED בקמפיין להשקת קולקציית סתיו חורף 2018-19

מותג האופנה הבינלאומי RESERVED שעשה החודש עליה לישראל, יעלה הערב בקמפיין עולמי בד בבד בעולם ובישראל, להשקת קולקציית סתיו חורף 2018-19, בכיכובן של הבלוגרית, הדוגמנית והשחקנית הצרפתייה ז'אן דאמאס והשחקנית הפולנית ג'ואנה קוליג תחת הכותרת: I can Boogie"".

המותג ידוע בשימוש בפרזנטורים בינלאומיים מובילים, שמתחלפים בכל עונה, החל מהטופ מודלס המובילות קייט מוס, סינדי קרופורד וביתה קאיה גרבר, קארה דלווין, אניה רוביק ועד ההבטחות האחרונות בעולם האופנה לדוגמא ברוקלין בקאהם, בנו של דיוויד וויקטוריה בקאהם, וג'ורג'יה מיי ג'אגר, בתו של מיק ג'אגר.

הקמפיין בהשראת שנות ה 70 ואופנת הרטרו שעולה בקנה אחד עם הערכים שמייצגות הפריזנטוריות של העונה: ג'ואנה קוליג וז'אן דאמאס, המשדרות אלגנטיות על זמנית וחושניות שמזכירה אייקונים הוליוודיים משנות ה 60 ו ה 70 עם טוויסט אדג'י. דמותן מייצגת את הטמפרמנט הנשי של אותן תקופות: לא מתביישות לפלרטט או לפתות, מלאות ביטחון עצמי ורוצות לעשות כיף. שתיהן מאוד אמביציוזיות, חדורות מטרה עם חוש הומור נהדר שבא לידי ביטוי בקמפיין החדש של reserved " I can boogie".

החלק הראשון של הקמפיין, הוא מופע שירה וריקוד, שהופק על ידי גורדון וון שטיינר, (שעבד עם מותגי האופנה הגדולים כמו גוצ'י, פראדה, מיו מיו ) מחווה לבמות מרכזיות משנות ה 70 ברוח סאן רמו או תחרות אירוויזיון ומשחזר בדייקנות רבה את הוייב של שנות ה 70 עם האסתטיות והעושר האופייניים. מדובר בזמנים בהם אנרגיה נשית שולבה עם תשוקה ועדינות והופעה על במה הייתה אומנות הנלמדת בקפידה ועם זאת משאירה מקום לאילתורים.


קוליג ודאמאס מביאות למסך שיק פריסאי ווייב של כוכבות כשהן שרות ורוקדות I can Boogie ומלוות על ידי רקדנים מקצועיים כולל כירוגרפיה של ריצ'ארג ג'קסון (כריאוגרף שעבד עם ליידי גאגה).

ז'אן דאמאס (26) היא הבחורה הכי פופלרית כיום בצרפת. בלוגרית, דוגמנית, שחקנית ובעלת מותג אופנה, שכבשה את פריס ואת יתר העולם. הסגנון הנונשלנטי, ה"נערי" שלה כבש לבבות בקרב אוהבי האופנה ופשניסטים. יש האומרים שהיא שילוב של שרלוט גינצבורג בסגנון עם היופי של ג'ורג'יה מיי. ואחרים מכנים אותה ג'יין בירקין החדשה. אין ספק שג'יאן היא אייקון של שיק פאריסאי בשילוב עם צרפת העדכנית. יש לה כבר מיליון מעריצים, 940,000 עוקבים באינסטגרם והמספרים גדלים בכל יום. היא מגדירה את הסגנון הצרפתי בדרכה הייחודית ומעודדת בנות ברחבי העולם ליצור תמונה אותנטית, לדבריה: "בפריז זה יותר קשור לפשטות וקלאסיקות על זמניות מאשר טרנדים".

בכל הקשור לאופנה, דמאס משלבת את המודרני עם הרטרו. היא אוהבת ללבוש שמלות נשיות, מכנסיים עם מותניים גבוהים, חולצות לבנות מכופתרות, סוודרים קטנים ורכים בשילוב עם תיקי צד, סלים ותיקים גדולים סגולים. היא לא משתמשת במסקרה אך כן מדגישה את הגבות והשפתיים שלה. שיערה בדרך כלל משוחרר (מסורק קלות עם האצבעות) או קשור בקוקו. היא כוכבת אופנת רחוב ודוגמנית השורה ראשונה בכל התערוכות בצרפת. צלמים מפורסמים, בלוגרים ואוהבי אופנה עוקבים אחריה באדיקות. היא מככבת תדירות במגזין ווג והמגזין האמריקאי "תנ"ך האופנה" כינה אותה : "נערת תעשי את זה צרפתי".

עם פיגורה וגובה של דוגמנית, היא נראית מעולה גם בקז'ואל וגם בבגדי ערב ולמרות זאת ויתרה על קריירת דוגמנות והחליטה להשקיע באינסטגרם כפלטפורמה מרכזית ובשיתופי פעולה עם מותגי האופנה המובילים בעולם ובצרפת כבר הפכה למותג בפני עצמו.

ג'ואנה קוליג (36) ילידת דרום פולין, בנתה קריירה מוצלחת בארצה כזמרת מובילה וכשחקנית בסרטים, בטלוויזיה ובהצגות תיאטרון. קוליג הדהימה קהלים בכל העולם בסדרה "המלחמה הקרה" של פאבל פוליקובקי עם תפקיד מרכזי, שזכה לתשבוחות רבות בפסטיבל קאן.

בראיון על הקמפיין המשותף סיפרה ז'אן: "קמפיין הסתיו של reserved היה פרוייקט מדהים עבורי! היה לי העונג לשתף פעולה עם אנשים נהדרים ולהתנסות במשהו חדש. ג'ואנה קוליג ואני בילינו 3 ימים ביחד בסטודיו בוורשה. שרנו ורקדנו תחת ניצוחו של הכריאוגרף מהמובילים בעולם שעבד עם ליידי גאגה. אני אוהבת לרקוד, בדרך כלל במועדונים עם חברים, כאן זה הרגיש כאילו אני כוכבת קולנוע! אני כל כך שמחה שהכרתי את ג'ואנה – היא יפה, מוכשרת ומעוררת השראה."

RESERVED נחשב למותג מוביל עם צמיחה גבוהה במיוחד וכיום עם 461 חנויות ברחבי העולם. המותג בבעלות קבוצת LPP שלה מעל 1700 חנויות בעולם. הוא נחשב למותג אופנה המקביל לזארה בזכות עיצוב דומה ועם זאת מציע מוצרים איכותיים במחיר נמוך יותר.

בישראל נפתחה החודש החנות הראשונה של המותג בקניון איילון ברמת גן. בשנה הקרובה יפתחו סניפים בקניון גבעתיים, בירושלים, תל אביב וחיפה סה"כ מתכננת קבוצת H&O בעלת הזיכיון בישראל, לפתוח כ-30 סניפים עד 2022, בהשקעה של כ 270 מיליון ₪.