עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
Pixie

טמפו משיקה מותג משקאות חדש

Pixie – סדרת משקאות מוגזים ב-3 טעמי פירות במתיקות מעודנת, הכוללת מגוון בקבוקים מעוצבים וייחודיים.
את ההשקה ילווה מהלך שיווקי, הכולל קולקציית קפסולה בעיצובן של 3 מעצבות מובילות דעת קהל וקמפיין פרסומי הכולל טלוויזיה, שילוט חוצות ופעילות דיגיטלית במדיות החברתיות. ההשקעה במהלך עומדת על כ-10 מיליון ₪.

חברת טמפו משיקה סדרת משקאות מוגזים חדשה במתיקות מעודנת, הכוללת 3 טעמים רעננים – תפוח למון גראס, תות ליים ואפרסק. המשקאות החדשים מציגים תפיסה חדשה בעולם המשקאות ומגיעים בבקבוקים ב-3 עיצובים שונים לכל טעם, כך שניתן לבחור בכל יום את העיצוב המתאים ביותר, ממש כמו אקססוריז. המותג נבנה בהשראת המציאות העכשווית בה אנשים משתפים את החיים שלהם ברשתות החברתיות.

הקמפיין יעבוד בכל החזיתות: מדיה בטלוויזיה, שילוט חוצות, אינטרנט , קמפיין דיגיטל נרחב ויח"צ.
מחר יעלה לאוויר הקמפיין פרסום ובמקביל שילוט קיר מרכזי בטרמינל 3 בנתב"ג במסדרון המוביל את השבים לארץ לביקורת הגבולות. קמפיין רחב היקף באינסטגרם שבו עלו 250 מובילי דעה עם תיוגים אשר רשמו 5 מיליון צפיות ומאות אלפי אינטראקציות בפעילות שהציפה את הרשתות החברתיות.
בנוסף, ההשקה לוותה במהלך של אתר מכירות מקוון בו נמכרים מגוון פריטים עיצוביים בהשראת המותג אשר עיצבו את קולקציית הקפסולה המעצבות: SHIRANKA (כוסות, קנקנים ושאר כלים), LILO (מותג בגדי הים של המעצבת לי אלון), ומותג הטי שירטים – DON’T TELL MAMA, שלושתן אגב, אושיות רשת.

ענת סגל, מנהלת שיווק חטיבת הלא אלכוהולי בטמפו: "ממחקרים עולה כי 60% מהצרכנים מושפעים מהעיצוב של האריזה בקניית משקה קל וכ- 18% מהצעירים משתפים תמונה של אוכל או שתייה לפחות אחת לשבוע. נתונים אלו הביאו אותנו להבנה כי עיצוב האריזות כיום הוא מרכיב מרכזי בפיתוח מוצרים, עוד יותר מבעבר. עיצוב אריזת המשקה צריך להיות מותאם לחוויית השיתוף באינסטגרם - להיות ייחודי, לרגש ולייצר את הרצון לשתף ברשתות החברתיות. הבנה זו היא הבסיס לפיתוח סדרת המשקאות Pixie עם 3 עיצובים אופנתיים וצבעוניים לכל טעם. בנוסף, כמובן שגם איכות המשקה חשובה לא פחות בבחירת המשקה. סדרת המשקאות Pixie משלבת בין בריאות להנאה עם 3 טעמים ייחודים מופחתי סוכר וקלוריות."

קרדיטים:

משרד פרסום: מנצ'  משרד יח"צ: גיל-עד תדמית  משרד קד"מ: G-CONVERSATION  משרד דיגיטל: גרייט