עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
טעם הוא כל העניין

מאיר אדוני נבחר להוביל את הקמפיין של טונה סטארקיסט

חברת סטארקיסט עולה בימים אלה בקמפיין תדמיתי חדש, בכיכובו של השף מאיר אדוני אחד השפים המובילים בתחום הקולינריה הישראלית.

המהלך מושק תחת הסלוגן ״טעם הוא כל העניין ״ מטרת הקמפיין לחזק את תדמית סטארקיסט כמותג איכותי המוביל בטעם.

הקמפיין החדש של טונה סטארקיסט מגיע מעולם הבישול והקולינריה במטבח הישראלי. ולצורך כך, בחרה סטארקיסט בשף 'מאיר אדוני', ששימש בעבר כשופט בתוכנית 'בייק אוף' ו'משחקי השף', ומבעלי מסעדות בארץ ובחו"ל לפרזנטור שיככב במהלך שנת 2018

בקמפיין , מאיר אדוני, מכין בקסם האישי ובהתלהבות הייחודית לו, ארוחות שף ביתיות וטעימות, כשהמרכיב העיקרי בהן הם נתחי טונה סטארקיסט. אדוני ידבר ישירות אל הצופים תוך שימת דגש לריח המדהים שמתפזר במטבח הביתי, לקולות הבישול ובעיקר לטעם. כל המנות טעימות ופשוטות להכנה, כך שתוכלו להכין ארוחה טעימה בדקה לכל המשפחה!

לדברי עינת ליפשיץ גרוס, מנהלת השיווק של חברת סטארקיסט "החברה החליטה להתמקד בשנים האחרונות בחוזקה העיקרית של סטארקיסט - הטעם. אין ספק שסטארקיסט הוא מותג הטונה המוביל בישראל בקטגוריית הטעם והאיכות. יש לנו מגוון רחב של מוצרי טונה בטעמים מיוחדים וטעימים במיוחד. הקמפיין החדש מציג את מגוון אפשרויות הבישול עם טונה סטארקיסט. הישראלים אוהבים לאכול ואוהבים לבשל, לכן החיבור בין בישול וטונה נראה כטבעי ביותר. השילוב של צילומי המזון והמקצועיות של השף ישאיר את הצופה עם טעם של עוד. בחרנו כפרזנטור את מאיר אדוני, האהוד על הציבור הישראלי ומשדר אמינות ומקצוענות בינלאומית, כיאה לטונה הנמכרת ביותר בישראל"

קרדיטים:

שם המפרסם: סטארקיסט   משרד: אקסקאטיב  מנכ"ל: נווה קרניאל  מנהל קריאייטיב: שאול אלון  ארט: שירי שרון  תקציבאית: מאיה בלו  חברת הפקה: גרין פרודקשן  מפיק: רועי קורלנד  מנהלת שיווק סטארקיסט: עינת ליפשיץ  משרד יחסי ציבור: אלדר תקשורת ויחסי ציבור