עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
מריחים את הרכות?

'חלאבין' בקמפיין חווייתי שיפעיל מתזי ריסוס מבושמים ברחובות העיר

קמפיין חדש לחברת "חלאבין" מאפשר ללקוחות הישראליים להתרשם וליהנות מניחוחה של סדרה חדשה העולה בימים אלו למדפי הפארם ולרשתות השיווק באמצעות שימוש במתזי ריסוס מבושמים שיפיצו את הניחוח החדש של המותג בערים מרכזיות ברחבי הארץ.

סדרת "מידנייט וויט" מבית חלאבין מאגדת 5 מוצרי טואלטיקה בניחוח סבון עדין שמקורו בתמצית פרחים לבנים. בסדרה: תחליבי גוף, קרם ידיים, חמאת גוף ודאודורנט.

"על מנת לייצר עניין בסדרת המוצרים החדשה, בחרנו בקמפיין חוויתי שתכליתו לייצר מפגש חושי בין הלקוחות הפוטנציאלים לניחוח החדש שרקחנו. לשם כך הותקנו באוטובוסים ובמוניות שירות מתזים ייעודיים שתפקידם לפזר אל האוויר הפתוח את הניחוח החדש. אלה, הוצמדו למודעות הפרסום המעטרות את האוטובוסים ומוניות השירות ובכך יוצרים למעשה קשר סינרגי חושי בין מראה המוצרים (עין) לניחוח עצמו (אף). בחרנו בקמפיין שכזה מתוך ההנחה כי יהיה נכון להפגיש בין הלקוחות לבין הניחוח המלווה את מוצרי הסדרה בסביבה שאינה טבעית ואף מפתיעה ובכך ליצור עניין ראשוני בניחוח החדש", מסביר נחום סגל מנכ"ל חלאבין.

על הקמפיין אמונה חברת "מדיה וואן". שווי הקמפיין: 200 אלף ₪/