עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
הנה בא מג'הול

הדקלאים בקמפיין משעשע באמצעות אהוי קריאייטיב

מחקרים מוכיחים ששני תמרים ביום הם המנה האופטימלית לתזונה מאוזנת. מהעובדה הזאת יצרנו קונספט שנקרא "צמד הדקלאים" - זוג זמרים (הפרזנטורים ישראל גוריון ואיתן מסורי) בקאמבק היסטרי ששרים בכל הז'אנרים ובוייב קצת מטורלל על הנושא החביב עליהם בעולם... תמרים.
מדובר בקמפיין תוכן מוזיקלי במדיה הדיגיטלית, שמטרתו לעורר מודעות למותג הדקלאים, לחבר בינו לבין תמרים ולעודד צריכת תמרים יומיומית. הקמפיין מיועד לחמישה קהלי יעד שונים, לכל קהל יעד שיר וקליפ משלו וקמפיין ייעודי בפילוח ממוקד.

קרדיטים:

שם המפרסם: הדקלאים  משרד: אהוי קריאייטיב  מנהלים: גלעד ורשבסקי, עמרי ירושלמי  קופי: עינת ויינבוים, מור יחיאל-גרוס  ארט: נועם גונן-קרן, איתן מרקס, שי בן ארי  דיגיטל: ניר קליין, תום מוהבן  מוסיקה מקורית והקלטות: אסף פרישמן  הפקה ובימוי: יואב כהן, יובל מרום  איפור וסטיילינג: טוליפ יוסיפוביץ'