עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
קלפו וחשפו

נסקפה טייסטרס צ'ויס בקמפיין לרגל החלפת תווית

החלפת עיצוב תווית של מוצר נשמע כמו משימה פשוטה, אך למותג מוביל כמו נסקפה טייסטרס צ'ויס, ששמר על אותה תווית במשך 22 שנים, זהו צעד חשוב וקריטי.

השאלה הגדולה שנשאלת היא איך אוהבי המותג יגיבו, כאשר הם רגילים לאריזה עם האיש המוכר השותה קפה כשיגלו שהוא נעלם? ואיך נגיד להם שהטעם נשאר אותו דבר?

נסקפה טייסטרס צ'ויס ישראל, ומשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיסט מצאו דרך ייחודית, שלא נראתה בעבר בישראל בכדי להעביר את המסר.

בפעם הראשונה בישראל, התווית הישנה הודבקה לתווית החדשה שמתחת, תוך שימוש בטכנולוגיה חדשה עם דבק ניתן קל להסרה, בכדי לתת ללקוחות את התענוג בחשיפת התווית החדשה בעצמם.

כך, כל אחד מהם מבין שהתווית השתנתה, אך המוצר נשאר אותו דבר. הקמפיין נתמך בפרסום בטלוויזיה ובדיגיטל, יח"צ ובנקודות מכירה בחנויות, שימשכו את הלקוחות ויורו להם לקלף את התווית הישנה וגלות את העיצוב החדש.

קרדיטים:

שם המפרסם: נסקפה טייסטרס צ'ויס  משרד: גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס  מנהל קריאייטיב: יותם שרון  קופירייטר: רונן לוין  מנהל שותף: חנן גליקמן  מנהלת לקוח: קרן שכטר-ויסמן  מנהל דיגיטל: רועי גפן  מנהלת הפקה: מירי סלהוב מודעי