עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
WINTER IS ON

HOODIES בקמפיין טלוויזיה בכיכובם של בר ואון רפאלי

הקמפיין שהופק באמצעות משרד הפרסום Awesome TLV ויעלה בערוצים המסחריים בשעות הפריים טיים למשך כשבועיים בהשקעה כספית כוללת של 5 מיליון ₪.

הקמפיין יציג את קולקציית חורף 2017/18 תחת הסלוגן WINTER IS ON.

בקמפיין החדש תוצג בר רפאלי, פרזנטורית הרשת והדוגמנית הבינלאומית הכי מבוקשת בישראל, לבושה בפריטים מהקולקציה החדשה אותה הרשת משיקה בימים אלה בחנויות, צופה מחדר בית המלון שלה בחו"ל יחד עם צוות הביוטי שלה (מעצב השיער הצמוד והמאפרת) בבחור הורס מבעד לחלון במלון המקביל. הבחור שנצפה מהחלון מבלי לחשוף את פניו יוצא מהמקלחת ומתלבש בבגדי הרשת ונעלם. בר והצוות מאוכזבים מהיעלמותו של הבחור יוצאים מהמלון שם הם פוגשים את הבחור מעבר לכביש. כאשר הבחור החתיך מסתובב מחכה להם הפתעה... קצת מוזרה... הבחור בו הם חשקו מתגלה כאחיה הקטן של בר – און.

אורן בר-גיל סמנכ"ל השיווק בחברת HOODIES: "אנו גאים להשיק קמפיין יוצא דופן שמצליח להעביר את קולקציית החורף החדשה ברוח ההומוריסטית, בועטת וקלילה של המותג, תוך הצגת סיפור משעשע וכמעט מציאותי של הפרזנטורים בר ואון רפאלי.

כרשת אופנה הפונה לכלל האוכלוסייה, אנו מציעים מבחר רחב של פריטים אופנתיים וממשיכים לקדם את המסר של המותג כי ניתן להיראות אופנתיים ובמקביל להרגיש בנוח. בייסיק הינה נישה שהולכת ומתחזקת. בהשראת הטרנדים העכשוויים של עולם האופנה העיצובים של קולקציית החורף מוכיחים כי אופנת בייסיק אינה שייכת רק לשעות הפנאי, אלא שזורה בכל שעות היום שלנו."

רשת HOODIES הוקמה בשנת 2007 ומונה כיום 77 סניפים בפריסה ארצית.