עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
הגיע הזמן שתתחיל להשקיע ככה גם בעצמך

קמפיין חדש יאתגר גברים להשקיע בבריאות כמו באוטו

האגודה למלחמה בסרטן יוצאת בקמפיין חדש עם קריאה לגברים לאמץ המלצות בריאותיות להפחתת הסיכון לחלות בסרטן ולהשקיע בעצמם. הקמפיין שעולה תחת הסיסמה "חשבת פעם במה אתה משקיע יותר, באוטו או בגוף שלך?" הופק בהתנדבות על ידי משרד הפרסום גיתם BBDO ופונה לגבר הקורא עם המסרים הבאים: אתה עושה את כל הטיפולים בזמן, רוחץ ומאכיל אותו רק בטוב ביותר, נזהר שלא יקבל אפילו שריטה... הגיע הזמן שתתחיל להשקיע ככה גם בעצמך. אז מהיום שים לב למה שנכנס לך לפה תזיז את עצמך, תהיה חכם בשמש, אל תעשן, זה כבר לא מגניב, אם אתה שותה אז מבלי לאבד את הפאסון, אל תתעצל וגש לאבחון בזמן. אם תשקיע בעצמך, אתה והבייבי שלך תיסעו יחד לעבר השקיעה עוד הרבה שנים. הקמפיין החדש יעלה באמצעות מודעה בעיתונים ובמגזינים הפונים לגברים וביניהם למשל: בלייזר, the marker, כלכליסט, גלובס ומדורי ספורט בעיתונות היומית וכן ברשתות החברתיות.

קרדיטים:

המפרסם: האגודה למלחמה בסרטן  משרד פרסום: גיתם BBDO  סמנכ"ל קריאייטיב: שרון רפאל  צוות קריאייטיב: דניאל לי ורדי, מיכל פרי  סמנכ"ל לקוחות: יונתן רגב  סופרוויזר: אודליה שטרן  תקציבאית: עדי צור  אחראית מדיה האגודה למלחמה בסרטן : מאיה פלדבלום