עבודות אחרונות שהועלו לאתר
  כל מה שחם
 
איגוד הפרסום

אמיר גיא - לקדנציה נוספת

הנהלת איגוד הפרסום תמליץ לאסיפה הכללית של האיגוד להאריך את הקדנציה של ההנהלה והיו"ר בשנה נוספת.

היום (יום ב'), התכנסו חברי הנהלת איגוד הפרסום עדי כהן סברוב מ"גיתם", נבו כרמי מ"יהושע TBWA ", אילון זרמון, דודי שמעוני מ"שמעוני פינקלשטיין", און גולדשטיין מ"לעומק התודעה", וארז ברכץ "אקליפטוס", על מנת לדון ולהעלות להצבעה באסיפה הקרובה להארכה לקדנציה נוספת של חברי ההנהלה ושל אמיר גיא מנכ"ל משותף במשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי כיו"ר האיגוד.

הארכת הכהונה נובעת משתי סיבות: האחת כי המועמדים להחלפת אמיר גיא לתפקיד היו"ר ביקשו לעשות זאת רק בעוד שנה והסיבה השנייה היא בשל נושאים המטופלים כיום על ידי ההנהלה הנוכחית ותידרש שנה נוספת עד לסיומם.

ברקע הדברים גם עומדת הצעתו של מנכ"ל האיגוד יגאל בראון להאריך באופן קבוע את הקדנציות של היו"ר וההנהלה לארבע שנים במקום שנתיים כיום.

שנת 2017 היתה משמעותית לחברי הנהלת האיגוד והעומדים בראשו עם נוכחות ההנהלה בכנסת לבלימת תקנות שעלולות לפגוע בענף הפרסום, ניסוח אמנה "לייצוג המגוון הישראלי בפרסום" בהובלת איגוד הפרסום, איגוד השיווק ובית הנשיא, אשר הושקה בטקס הקקטוס האחרון ועוד.

כאמור, הנושא יידון באסיפה הכללית של האיגוד בשבוע הבא.