מהרגע בו אדם מתעורר בבוקר ועד לרגע בו הוא עוצם את עיניו הוא נחשף ליותר מ-12,342 (מספר שהמצאתי אך הרגיש לי נכון) מסרים פרסומיים. ובכן נדמה לי שהגיע הזמן לרענן את הנתונים ולעדכן כי מהרגע בו אדם מתעורר הוא נחשף לאלפי מסרים פרסומיים שמבקשים ממנו לייצר מסרים פרסומיים. נוטים לחשוב שתעשיית הפרסום היא תעשייה קטנה אולם לאחרונה מסתבר כי מדובר בתעשייה המונה 7,000,000 וכל עם ישראל פרסומאים זה לזה. מצבור פעילויות הפרסום סטייל "שתף על הוול וזכה" "העלה תמונה וקבל" "כתוב צ'יזבט ותופיע על שלט חוצות" או "נפח נפיחה ותזכה לבושם משלך" בהן אני נתקל לאחרונה חורגת מכל פרופורציה. לא שזה כל כך נורא ובאמת שישנן כמה יציאות נחמדות בתחום, אבל רבאק, נדמה לי שהגזמנו.

ייתכן ומדובר במגמה קריאייטיבית מבורכת שתאזן את עצמה בעתיד אבל אי אפשר לפסול גם אופציה של סתם נודניקיות חסרת תקנה. אני מניח גם שבחלק מהמקרים מדובר במקרה קלאסי של לקוח שראה אצל לקוח שראה אצל לקוח משהו שהוא אהב וביקש גם.
הקלט סונטה בעירום, כתוב ג'ינגל לליצ'י, העלי תמונה שלך אוכלת עציץ, שפשף קיפוד ותופיע על אריזת קיסמי שיניים, אולי די?
אז נכון, שותפות, שיתופיות ושיח בקרב הגולשים זה חשוב, אבל האם העובדה שהעלתי תמונה שלי חופף שיער לחתול עם השמפו המצוין שלכם נגד קשקשים באמת משיגה את המעורבות הרגשית שהמותג שלכם מנסה לייצר או שמדובר בעוד פעילות המושכת רודפי פרסים מקצועיים שמשתתפים בה רק כדי לקבל את עץ הבונזאי, כרית הטחורים, חרוזי הקסם או כל אינסנטיב אחר שאנחנו מציעים להם.
אני מניח שהזמן יגיד, אני רק יודע שלי קצת נמאס מזה ואני אשמח אם כל מי שמסכים איתי יעלה תמונה שלו בה הוא מחבק דביבון ומחזיק שלט בו כתוב "מסכים עם יותם, הגבר המושלם"
קופסת גפרורים אכילים תוגרל בין המשתתפים.
|